ویژه برنامه‌های در مدرسه عاشورا

حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه سلسله برنامه‌های فرهنگی خود ویژه برنامه‌های در مدرسه عاشورا را برای زائران حج 99 برگزار می‌کند.

هم‌زمان با آغاز ماه محرم الحرام و به منظور استفاده بیشتر زائران از برنامه‌های معنوی و مذهبی، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه سلسله برنامه‌های فرهنگی خود ویژه برنامه‌های در مدرسه عاشورا را برای زائران حج 99 برگزار می‌کند.
براساس این گزارش، این برنامه شب‌های جمعه هر هفته از ساعت 18 تا 19 به مدت یک ساعت در ماه محرم و صفر به صورت مجازی از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار می‌شود.
آیات سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور و حجج الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، محسن قمی معاون امور بین دفتر مقام معظم رهبری، نظری منفری، حسینی قمی، ناصر رفیعی و مهدی رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه برخی از سخنرانان این ویژه برنامه خواهند بود.
این گزارش حاکی است، این ویژه برنامه با مداحی شماری از مداحان مطرح کشوری از طریق سامانه آموزش زائر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.


برای شنیدن سخنان نمایندۀ محترم ولی فقیه در این برنامه، اینجا کلیک کنید.


| شناسه مطلب: 102151







نظرات کاربران