سلسله برنامه‌های «تفسیر آیات حج» ویژه زائران حج برگزار می‌شود

مدیریت برنامه و محصولات فرهنگی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، سلسله برنامه‌های «تفسیر آیات حج» ویژه زائران حج را برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام امیرمسعود حاجی ابراهیمی مدیر برنامه و محصولات فرهنگی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از برگزاری سلسله برنامه‌های تفسیر آیات حج ویژه زائران حج تمتع خبر داد و گفت: یکی از بهترین راه انس زائران با کلام الله، آشنایی با تفسیر آیات حج است، به همین منظور این طرح از سوی بعثه مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی، ماه رمضان را ماه بهار قرآن و انس با این کتاب آسمانی عنوان کرد و افزود: با همکاری مدیران، روحانیان و کارگزاران حج و زیارت، طرح تفسیر آیات حج به صورت صوتی و تصویری در 6 دقیقه ویژه زائران حج تمتع به صورت مجازی برگزار می‌شود که در این طرح با انتخاب یک آیه، تفسیر آن توسط حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین افتخاری از استادان حوزه و دانشگاه برای زائران تبیین خواهد شد.
مدیر برنامه و محصولات فرهنگی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر انس بیشتر زائران با قرآن کریم، تصریح کرد: طبق تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، طرح تفسیر آیات حج با عنوان «مصابیح» برای نخستین بار برای حجاج در قالب مسابقه فرهنگی برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر این طرح می‌توانند به نشانی اینترنتی http://mb.hajj.ir/ مراجعه کنند. همچنین آیات انتخاب شده در قالب پوستر طراحی شده که مدیران، روحانیان و کارگزاران حج و زیارت برای استفاده از این طرح‌ها می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی مدیریت برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اقدام کنند.


| شناسه مطلب: 106151







نظرات کاربران